Курс: Нелінійна педагогіка
Управління хаосом. Як будь-яку ситуацію перетворити на урок, а будь-яку тему перевести в наукову площину.
Агент вільного пошуку. Як одне правильне запитання може дати більше, ніж тисяча готових відповідей.
Єврейське мистецтво читати і думати. Як витягувати максимум інформації з мінімуму тексту.
Спроби, помилки і спостереження – як логіка науки.
Марафон емпіричного досвіду. Самостійно виводимо концепцію з власної практики.
Теорія і практика винаходу. Формуємо евристичний стиль мислення.
Критичність та неупередженість. Метод антиаксіоми.
Інтеграція сенсів. Складні зв’язки та неочевидні паралелі і перпендикуляри.
Диференціація. Кожному своє: як це організувати на практиці? Мислитель, сенсор, діяч і рефлектор – 4 різні типи навчання.
Не словом єдиним. Форми, образи, асоціації. Як показати, не розкажуючи.
Продуктовий підхід. Вчитись, щоб створювати. Створюючи, навчатися.