Loading...

Перепрошивка: для команд шкіл

Внутрішній курс трансформації мислення та практик для педагогічних команд

📍Для кого?
Для команд шкіл — приватних, державних, альтернативних — які:

прагнуть змін не формальних, а внутрішніх;

хочуть побудувати навчання, що тримається не на формі, а на змісті;

шукають мову, якою можна говорити зі світом, а не лише “згідно навчальної програми”.

🧠 Про курс
«Перепрошивка» — це ініціація педагогічної трансформації.
Не про “тренінг” і “стандарти”, а про зміну мислення в команді.
Кожен учасник — не споживач, а співтворець нового.

Ми запускаємо процес глибокого переосмислення ролі вчителя, мети освіти та педагогічних рішень.
Результатом стане не тільки нова оптика — а й власний навчальний продукт: курс, модуль, підхід, середовище.

🔹 Формат і тривалість
Формат: онлайн, офлайн або змішаний (за погодженням зі школою).

Тривалість: базовий курс — 10 тематичних модулів; кількість занять узгоджується індивідуально.

Компоненти:
• фасилітовані зустрічі (групові)
• практичні завдання між модулями
• воркшопи / лабораторії
• індивідуальний супровід адміністрації
• супровід у створенні власного продукту

🔎 Програма навчання (модулі)
1. АРІСТОТЕЛЬ — Управління хаосом
Як будь-яку ситуацію перетворити на урок, а будь-яку тему — на систему.

2. МАРКО ПОЛО — Агент вільного пошуку
Питання як інструмент навчання. Як навчити шукати, а не знати.

3. СОЛОМОН — Тексти та сенси
Практики глибинного читання. Як навчити працювати з інформацією, а не “читати за планом”.

4. ТЕСЛА — Дослідження в освіті
Як дія, помилка та аналіз стають базовим алгоритмом уроку.

5. АРХІМЕД — Евристичне мислення
Як створювати власні методики, що працюють.

6. ГАЛІЛЕО — Критичне мислення
Як відрізняти педагогіку від маніпуляції. Метод антиаксіоми.

7. ДА ВІНЧІ — Інтеграція сенсів
Міжпредметність не як “тема тижня”, а як світогляд.

8. СКОВОРОДА — Типологія учнів
Як розпізнати та підтримати різні типи мислення і навчання.

9. ЕЙНШТЕЙН — Образне навчання
Як говорити мовою метафор, асоціацій, візуалізацій.

10. ФАРАДЕЙ — Продуктовий підхід
Освітній продукт як результат — і як інструмент росту команди.

👥 Автори курсу
Ольга Савицька
🧝‍♀️ Неправильний вчитель рівня senior
Педагог-практик із 15-річним досвідом, співзасновниця шкіл та альтернативних навчальних програм, авторка курсів із педагогіки, філософії освіти та смислового навчання.

Михайло Левченко
🧙‍♂️ Дилер science, STEAM-хуліган
Автор освітніх програм для дітей і дорослих, ментор наукових та дослідницьких підходів в освіті, розробник практик педагогічної критики і антипсевдонауки.

💡 Чому варто?
Ми працюємо не з методами, а з мисленням.

У фокусі — не лише вчитель, а команда, що здатна до змін.

Результат — не “надихнулися”, а створили власне рішення.

Ми не даємо “як треба”, ми запрошуємо подумати — і створити своє.

📬 Хочете дізнатися, чи підходить курс для вашої школи?
Залиште запит, і ми проведемо безкоштовну діагностику:

📞 +380 (73) 500-40-88
📧 altavistainua@gmail.com